2007. november 20., kedd

Ionesco: A kopasz énekesnő (angol nyelven) - Tátika Dráma Klub

Az ELTE-TÁTK Tátika Dráma Klubja ismét előadta a Kopasz énekesnőt, de ezúttal angol nyelven. Az idegen nyelvű változat kevesebb embert vonzott, mint előző nap a magyar. Viszont nekem ez sokkal jobban tetszett (lehet, hogy azért, mert már másodjára láttam). A színészek intenzívebben játszottak, mind a testükkel, mind a hangjukkal. Na, igen, a hang. Elkerülhetetlen az, hogy ha más nyelven adunk elő valamit, akkor a kiejtés minél tökéletesebb legyen. Erről nem szívesen nyilatkozom, mert be kell vallanom, hogy az én kiejtésem sem a legjobb, ezért egy „kollégámat” kértem meg, hogy véleményezzen. Szerinte „voltak gondok vele”, de ettől függetlenül érthető volt.
Vajon minek köszönhető, hogy jobb volt a színészi játék? Elolvasták volna, hogy mit írtam róluk? Vagy csak az a lámpaláz múlt el, ami érezhettünk az első előadáson (ami persze érthető, hiszen ők voltak a fesztivál első napjának első bemutatkozó csoportja)? Nem tudom a választ, de rendkívül örülök neki. Hajrá, csak így tovább!
A képeket Bartha Máté készítette, akinek munkáit a http://diitdesign.uw.hu/ oldalon tekinthetitek meg.

Nincsenek megjegyzések: